Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Ανεξάρτητοι ολοι οι εξαρτημένοι !

Έχετε ακούσει ποτέ ταβέρνα να διαφημίζει; Έλατε να φάτε κατεψυγμένα κρέατα Πολωνίας; Έχετε ακούσει ποτέ μπακάλη να καυχιέται που η φέτα του είναι από γάλα σκόνη; Μανάβη να φωνάζει; έλα να πάρεις ντομάτα με ορμόνη, που όλους, άντρες και γυναίκες τους κάνει να φοράνε σουτιέν; 

Έτσι και οι υποψήφιοι δήμαρχοι όλοι γράφουν ανεξάρτητοι . 

Εξαρτημένος μια ζωή από το κόμμα που τον έβαλε σπρώχνοντας σε αυτή τη θέση του υποψήφιου κανένας δεν το λέει.. Κάτι υποχρεώσεις που έχει σε κάτι μεγαλοεργολάβους που του δώνανε και τα λεφτά για την προεκλογική εκστρατεία, μπα τίποτε, καμία νύξη!


Πώς βρε αδελφέ χτες ήσουν βουλευτής του κόμματος και σήμερα κάνεις τάχα πως δεν τους ξέρεις; Με την αλλαγή του καιρού έρχονται όλα αυτά; Ανεξαρτήτως πάντως της θέλησης του λαού και του καλού του του δήμου, αυτοί θα βγουν «ανεξάρτητοι» για να εξαρτηθούν αμέσως μετά την εκλογή τους! Όπως στην Αθήνα που έχουμε πληθωρισμό ανεξάρτητων…που ανήκουν στη ΝΔ! Και Κακλαμάνης και Σπηλιωτόπουλος! «Ο ηγούμενος και ο προηγούμενος » .. (μη με ρωτάτε για το ανέκδοτο, όσοι το ξέρετε ..) 

 - Όχι έμενα μου είπε το κόμμα να είμαι ανεξάρτητος . ! 

-Όχι εγώ είμαι πιο ανεξάρτητος, εσύ έχεις πολλά.. ξάρτια … 

 Τέλος πάντων, δεν είναι η πρώτη φορά που οι λέξεις έχουν χάσει τη σημασία τους σε αυτή τη χώρα! 

Ανεξάρτητος σήμαινε παλιότερα κάποιος που δεν είχε καμία εμπλοκή με κόμματα και κομματικές –πολιτικές δεσμεύσεις και κατέβαινε με μια εξ ισου αδέσμευτη ομάδα να φτιάξει το συνδυασμό του! Τώρα παίζουν με τις λέξεις μια και ο Έλληνας σχεδόν έχει ξεχάσει τι σημαίνουν γιατί όλη μέρα γράφει γκρικλις στο ιντερνέτ και έχει μπερδέψει τη βούρτσα με το σκαντζόχοιρο! Και σιγά μην καταλάβει τι είναι ανεξάρτητος … Κατεβαίνει για δήμαρχος ένας που ήταν κομματικό στέλεχος χρόνια, βουλευτής που παραιτήθηκε, συνδικαλιστής χρόνια βαμμένος, δημοσιογράφος παπαγάλος χρωματιστός, και με μια λεξούλα ανεξάρτητος έβαλες τη μάσκα για το καρναβάλι της Βενετίας! 

Σαν να αρχίσω δηλαδή κι εγώ να τσαμπουνάω τάχα ότι έχω Γαλλική καταγωγή, και διατηρώ αμπελώνες στη Βουργουνδία, και κατά το παρελθόν έχω διατελέσει πρόξενος στο Κατμαντού! 
Α, ρε κατακαημένη Αράχοβα! 

Θα γούσταρα όμως φίλοι μου να ακούσω κάποιον να λέει: Ψηφίστε έμενα, γιατί είμαι καθαρή ράτσα κομματόσκυλο, έχω κολλήσει πολλές αφίσες του κόμματος, γλύφω όλη μέρα τον αρχηγό και διορίζω μόνο δικά μας παιδιά! Αυτός μάλιστα, θα άξιζε της προσοχής μας, ή να τον ψηφίσουμε ή να το φασκελώσουμε! Όλοι οι άλλοι γιαλαντζί υποψήφιοι ..μόνο για ..υποψόφιοι κάνουν! 

 Α , και πού είστε; Μια και ψηφίζουμε μαζί και για ευρωβουλή, έχω μια απορία; Γιατί οι Ευρωβουλευτές λέγονται έτσι; Οι άλλοι οι βουλευτές για το ευρο δεν πάνε και αυτοί; Ρωτάω …!

Θόδωρος Γαλανοπουλος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου